Katon: Housenka no Jutsu ranga: C czas nauki: 6h opis: po wykonaniu pieczęci wypuszcza się kilka kul ognia, technika jest skuteczna gdy walczy się z kilkoma przeciwnikami czakra: 100 na kulę obrażenia: 200 na kulę
Karyuudan ranga: C czas nauki: 12h opis:jutsu polega na wypuszczeniu z ust promienia ognia, jest to mniejsza wersja techniki Karyuu Endan czakra: 600 obrażenia: 900
Goukakyuu no jutsu ranga: C czas nauki: 6h opis: po wykonaniu pieczęci wypuszcza się olbrzymią kulę ognia, kula leci blisko ziemi i jest powolna czakra: 500 obrażenia: 900
Endan ranga: C czas nauki: 5h opis: jest to po prostu mniejsza forma dai endanu czakra: 400 obrażenia: 300
Dai Endan ranga: B czas nauki: 8h opis: po skumulowaniu czakry ognia w płucach wypuszcza się ja w postaci kuli ognia, kula leci z wielką prędkością czakra: 500 obrażenia: 600
Karyuu Endann ranga: B czas nauki: 18h opis: technika polega na wypuszczeniu z ust wielkiego promienia ognia czakra: 1000 obrażenia: 1600
Hibashiri ranga: B czas nauki: 9h opis: technika polega na stworzeniu ognistego kręgu otaczającego przeciwnika, krąg zmienia się potem w tornado, którego nie można kontrolować czakra: 700 obrażenia: 1000 na każdego w kręgu
Ryuuka no Jutsu ranga: B czas nauki: 19h opis: jutsu dość zaawansowane, polega na wykrzesaniu z siebie olbrzymiej ilości czakry ognia, czakra ta otacza użytkownika i wystrzeliwuje w postaci wielkiego promienia we wroga czakra: 1700 obrażenia: śmiertelne
Zukkoku ranga: B czas nauki: 19h opis: technika bardzo silna, polega na wypuszczeniu kuli ognia która po uderzeniu w coś zmienia się w wielka ogniowa falę czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne
Gouryuuka no Jutsu ranga: A czas nauki: 12h opis: jest to ulepszona forma Ryuuki, tutaj pojawia się głowa smoka która po trafieniu w cel zwęgla go czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne
Kasumi Enbu no Jutsu ranga: A czas nauki: 15h opis: technika polega na wypuszczeniu gazu zmieniającego się w obłok ognia, ogień ten rozpada się na kilka małych kul czakra: 1000 obrażenia: 2000
Hai Seki Shou ranga: A czas nauki: 12h opis: technika polega na wyposzczeniu z ust gazu który otacza przeciwnika, w odpowiednim momencie użytkownik podpala gaz, technika zadaje duże obrażenia czakra: 900 obrażenia: 600 na każdą osobą
Raiton: Lightning Wolf ranga: C czas nauki: 13h opis: jutsu polega na stworzeniu w ręce wilka z pioruna, potem wysyła się wilka na przeciwnika, technika jest dość silna czakra: 600 obrażenia: 900 + paraliż
Raiton Kage Bunshin no Jutsu ranga: B czas nauki: 25h opis: jest to ulepszenie kage bunshin no jutsu, poelga ono na stworzeniu klona z błyskawic, klon jest tak samo wytrzymały jak uzytkownik czakra: 100 na klona
Chidori ranga: B czas nauki: 15h opis: technika polega na skumulowaniu wielkiej energii pioruna w ręce, gdy uda się to zrobić, ręka shinobi zmienia się na zawsze w niezniszczalny miecz (gdy stosuje się to jutsu) czakra: 300 obrażenia: śmiertelne
Gian ranga: B czas nauki: 13h opis: jutsu polega na skumulowaniu w ustach olbrzymiej energii i wysłaniu jej na przeciwnika w postaci pioruna czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne
Chidori Eisou ranga: A czas nauki: 18h opis: jutsu polega na stworzeniu miecza z chidori, technika jest bardzo niebezpieczna ponieważ może poważnie zranić przeciwnika i może się wydłużyć na jakąkolwiek odległość, ogranicza tylko czakra czakra: 300 na 1m miecza
Chidori Nagashi ranga: A czas nauki: 18h opis: ulepszenie chidori, polega ono na tym iż użytkownik kumuluje czakrę pioruna wokół siebie i tworzy taką jakby zbroję z pnączy czakry czakra: 800 obrażenia: 500 + paraliż na parę minut
Chidori Senbone ranga: A czas nauki: 18h opis: ulepszenie chidori, polega na tym że wysyła si.e w przeciwnika pięć elektrycznych senbone czakra: 250 obrażenia: 50 na senbone + spowalnia ruchy
Kirin ranga: S czas nauki: 28h opis: technika jest bardzo zaawansowana i niebezpieczna, najpierw wysyła się w chmury Gouryuuke (katon) aby je nagrzać, następnie po stworzeniu chidori przywołuje się błyskawicę lecącą na rywala, jutsu powoduje olbrzymie zniszczenia czakra: Gouryuuka + chidori obrażenia: Śmierć (nawet kilku osób)
Raikiri ranga: S czas nauki: 25h opis: jutsu bardzo podobne do chidori jednak jest potężniejsze bo tworzy się w ręce ostrze, a nie tak jak w przypadku chidori czakra ogarnia całą dłoń czakra: 300 obrażenia: śmiertelne
Mattentaka ranga: S czas nauki: 35h opis: jest to rozszerzone Kirin, nie trzeba wysyłać już Gouryuuki ani tworzyć chidori, wystarczy wykonać kilka gestów a w wybrane miejsce spada deszcz błyskawic czakra: 3000 obrażenia: śmierć i zniszczenie nawet małej wioski
Doton: Dochuu Eigyo ranga: C czas nauki: 3h opis: jutsu polega na stworzeniu kilkunastu klonów, użytkownik sam chowa się w ziemi i czeka na odpowiedni moment, klony to iluzje czakra: 100 na rundę
Dochuu Senkou ranga: C czas nauki: 5h opis: jutsu polega na rzuceniu swojej broni w ziemię, potem wynurza sie ostrze atakujące przeciwnika, przypomina to płetwę rekina czakra: 200 na rundę
Doro Gaeshi ranga: C czas nauki: 9h opis: technika polega na wyrwaniu płatu ziemi i postawieniu go przed sobą, technika może przetrzymać duże obrażenia czakra: 500 przetrzymane obrażenia: 900
Domu ranga: B czas nauki: 9h opis: jutsu polega na zmienieniu swojej kończyny (bądź całego ciała) w stal, technike może pokonać tylko silne jutsu raiton, ręka staje się tak twarda ze może zniszczyć każdą bramę czakra: 100 - 500 na rundę
Doryou Dango ranga: B czas nauki: 19h opis: jutsu polega na stworzeniu wielkiej kuli ziemnej i rzuceniu jej w przeciwnika, aby utworzyć tą technikę wymagane jest: 7 siły i 5 ninjutsu czakra: 1000 obrażenia: śmierć
Doryuudan ranga: B czas nauki: 11h opis: jutsu polega na stworzeniu błotnej głowy smoka która wypuszcza w przeciwnika błotne pociski czakra: 900 obrażenia: 600
Doryuu Heki ranga: B czas nauki: 17h opis: technika polega na wypluciu błota które zaczyna szybko rosnąć, po chwili staje przed użytkownikiem ściana ziemi czakra: 1500 przetrzymane obrażenia: 2000
Doryuu Jouheki ranga: B czas nauki: 22h opis: ulepszenie doryuu heki, przed użytkownikiem staje wielki wał obronny z ziemi, nie trzeba pluć błotem czakra: 2500 przetrzymane obrażenia: 5000
Doryuu Katsu ranga: A czas nauki: 22h opis: technika podobna do doryuu jouheki, różnica polega na tym że to jest jutsu ofensywne, tutaj ściana zostaje podzielona na 2 części a potem si,e zamyka miażdżąc nieprzyjaciela czakra: 2500 obrażenia: śmiertelne
Doryuu Taiga ranga: A czas nauki: 22h opis: jest to jutsu błotnej rzeki, poprostu pod przeciwnikiem tworzy się błoto które potem przeistacza się w rwący potok czakra: 900
Kouka Jutsu ranga: A czas nauki: 19h opis: technika jest skutecznym jutsu obronnym, polega to na stworzeniu na sobie kamiennej skóry czakra: 600 na rundę przetrzymane obrażenia: 1000, niweluje taijutsu do otwarcia 3 bramy
Suiton: Mizu Kawarimi ranga: D czas nauki: 2h opis: wodna wersja kawarimi czakra: 50
Mizukiri no Yaiba ranga: D czas nauki: 5h opis: w reku tworzy się wodny miecz czakra: 200
Kokuun no Jutsu ranga: C czas nauki: 8h opis: technika jest bardzo prosta, polega ona na stworzeniu deszczu z ropy czakra: 500
Mizuame Nabara ranga: C czas nauki: 8h opis: po wykonaniu kilku pieczęci pluje się wodą i tworzy się duża kałuża, wystarczy że przeciwnik na nią wejdzie i się przykleja czakra: 500
Mizu Bunshin no Jutsu ranga: C czas nauki: 8h opis: tworzy się wodna replikacja czakra: 80 za klona
Suirou no Jutsu ranga: C czas nauki: 10h opis: jutsu polega na złapaniu kogoś w wodzie i uwięzieniu go w wodnej kuli czakra: 300
Baku Suishouha ranga: B czas nauki: 12h opis: technika wymaga skumulowania olbrzymiej ilości czakry, polega to na wypuszczeniu z ust wody, tworzącej jezioro czakra: 3000 obrażenia: 600
Goshokuzame ranga: B czas nauki: 9h opis: po przyłożeniu ręki do wody, pod jej taflą tworzą się rekiny (5) atakujące przeciwnika pod wodą czakra: 400 obrażenia: 200 na rekina
Gousuiwan no Jutsu ranga: B czas nauki: 9h opis: dzięki tej technice można powiększyć swoje mięśnie za pomocą wody czakra: 400 dodatek: +5 siła i 3 wytrzymałość
Hahonryuu ranga: B czas nauki: 12h opis: jest to wodna wersja rasengana, niestety nie tworzy takich samych obrażeń czakra: 400 obrażenia: 1000
Mizu Kamikiri ranga: B czas nauki: 10h opis: po podniesieniu nogi kapie po niej woda, potem trzeba uderzyć w podłoże i idzie w przeciwnika wodne cięcie czakra: 600 na atak obrażenia: śmierć (tnie skały)
Suijinheki ranga: B czas nauki: 15h opis: jutsu polega na stworzeniu przed sobą fali wodnej która chroni przed atakami katon czakra: im więcej tym lepiej
Suikoudan no Jutsu ranga: B czas nauki: 15h opis: z wody lecą na przeciwnika wodne pociski czakra: 300 na pocisk obrażenia:500 na pocisk
Suiryuudan no Jutsu ranga: A czas nauki: 20h opis: jutsu polega na stworzeniu wodnego smoka, smok utrzymuje się przez 3 rundy czakra: 1500 obrażenia: 1000 na atak
Suishouha ranga: A czas nauki: 20h opis: jest to sekretna technika polegająca na stworzeniu przed sobą wiru wodnego który przemienia się w falę uderzeniową czakra: 1000 obrażenia: 3000
Daibakufu no Jutsu ranga: A czas nauki: 22h opis: jutsu to jest bardzo zaawansowane, polega ono na swtorzeniu przed sobą wodnego kręgu, krąg zaczyna się poszerzać i nagle w przeciwnika leci wielki wir wodny czakra: 1000 obrażenia: 1600
Fuuton: Daitoppa ranga:C czas nauki: 8h opis: Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru czakra: 800 obrażenia: 1000
Kamaitachi ranga: C czas nauki: 9h opis: Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika. czakra: 500 obrażenia: 800
Kaiten Shuriken ranga:C czas nauki: 8h opis: Technika polega na rzuceniu pięciu shuriken które ciągle się obracają i są kontrolowane bez nici ani żyłki, tylko za pomocą czakry wiatru czakra: 300 na rundę
Mugen Sajin Daitoppa ranga: C czas nauki: 13h opis: Shinobi musi skumulować w płucach olbrzymią ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku czakra: 500 obrażenia: 800
Renkudan ranga: C czas nauki: 8h opis: Używający zbiera powietrze w swoim żołądku, mieszając przy tym je ze swą czakrą , po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. czakra: 900 obrażenia: 1500
Atsugai ranga:B czas nauki: 12h opis: jutsu natury wiatru, jest bardzo silne i może zniszczyć spory kawałek otoczenia, polega ono na wypuszczeniu z ust kuli wiatru która gdy w coś uderzy zaczyna się poszerzać i zadawać większe obrażenia czakra: 700 obrażenia: 1500
Dai Kamaitachi ranga:B czas nauki: 12h opis: ulepszone kamaitachi, jest większe i silniejsze czakra: 400 obrażenia: 1000
Kamikaze ranga: A czas nauki: 18h opis: jutsu polega na stworzeniu małego tornada, jest w 100% kontrolowane przez użytkownika i utrzymuje się przez 4 rundy, tornado może wciągnąć dość sporą rzecz lub ochronić przed atakiem np. ognia czakra: 1000 obrażenia: 300 na rundę
Kami Oroshi ranga: A czas nauki: 18h opis: wiatrowa wersja Daibakufu no Jutsu, atak niestety jest trochę słabszy czakra: 1000 obrażenia: 1800
Inne:
Bunshin no Jutsu ranga: E czas nauki: 3h opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika. czakra: 30 na iluzję
Kai ranga: E czas nauki: 3h opis: Technika polegająca na rozproszeniu danego Genjutsu kontrolowanego czakrą czakra: 50
Kawarimi ranga: E czas nauki: 3h opis: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca czakra: 80
Henge ranga: E czas nauki: 3h opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli czakry. czakra: 80
Kage Shuriken no Jutsu ranga: D czas nauki: 5h opis: Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego. czakra: 100
Kirigakure no Jutsu ranga: D czas nauki: 5h opis: Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Jednak tworzący tą technikę może bez problemu zaatakować swojego przeciwnika. czakra: 100
Soushuriken no Jutsu ranga: D czas nauki: 7h opis: Rzucamy dwa duże shurikeny, jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne. czakra: brak
Jouro Senbon ranga: C czas nauki: 7h opis: Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy czakry w stronę przeciwnika. czakra: 50 na parasol
Kaeru Kaeru no Jutsu ranga: C czas nauki: 7h opis: Technika przydatna do straszenia swoich przeciwników . Wykonujemy pieczęci i dotykamy dłonią czoła przeciwnika zmieniając go w żabę. Gdy wróg zobaczy, ze mówiliśmy prawdę o zmianie w żabę wyśpiewuje nam wszystkie informacje XD czakra: 200 wymagania: umiejętność przywołania żab
Jagei Jubaku ranga: C czas nauki: 7h opis: Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika. czakra: 200 wymagania: umiejętność przywołania węży
Kuchiyose no Jutsu ranga: C czas nauki: 17h opis: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić. czakra: im więcej tym lepszy zwierz
Senei Jashu ranga: C czas nauki: 11h opis: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go. czakra: 300 wymaga: umiejętność przywołania węży
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu ranga: B czas nauki: 17h opis: Łączymy się z cieniem przeciwnika, a następnie wchodzimy w niego kontrolując poczynania oponenta. Oczywiście nie możemy wykonywać wtedy technik. Gdy dojdziemy w miejsce do którego chcieliśmy wychodzimy z cienia. czakra: 1000
Hari Jizou ranga: B czas nauki: 10h opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą czakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi. czakra: 300
Kage Bunshin no Jutsu ranga: B czas nauki: 10h opis: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. czakra: 80 na klona
Mandara no Jin ranga: B czas nauki: 20h opis: Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysunąć broń którą mieliśmy w buzi. czakra: 2000 obrażenia: śmiertelne wymagania: umiejętność przywołania węży
Ranji Shigumi no Jutsu ranga: B czas nauki: 14h opis: Po utworzeniu potrzebnych pieczęci , ninja wydłuża swoje włosy i wysyła je w stronę przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, użytkownik może sprawić, że włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który jest w środku włosów. czakra: 500
Rashoumon ranga: B czas nauki: 14h opis: Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. czakra: 2000 przetrzymane obrażenia: 10000
Senei Ta-Jashuu ranga: B czas nauki: 12h opis: Technika związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć. czakra: 700 Wymaga: Kuchiyose no Jutsu węży
Gamaguchi Shibari ranga: A czas nauki: 22h opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać czakra: 2000 wymaga: Kuchiyose no Jutsu- żaby
Rasengan ranga: A czas nauki: 22h opis: Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir czakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. czakra: 1000 obrażenia: śmiertelne
Sanjuu Rashoumon ranga: A czas nauki: 22h opis: Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. czakra: 5000 przetrzymane obrażenia: 75000
Hiraishin no Jutsu ranga: S czas nauki: 32h opis: Technika teleportacji, która polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu czakra: 200
Yamata no Jutsu ranga: S czas nauki: 52h opis: Uwalniamy swoją dusze. W tej formie możemy użyć czakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam użytkownik może pojawić się w ustach jednej z tych głów. czakra: 5000 na 8 rund wymaga: przywołanie węży
Jujujen Bunshin no Jutsu ranga: S czas nauki: 72h opis: Powstaje prawdziwy klon można się go pozbyć jedynie przez zabicie go(dosłownie trzeba go zabić jak człowieka i nie znika ale padają na ziemię zwłoki). Jedynym minusem tego jutsu jest to, że po jego wykonaniu czakra wykonującego zostaje równo podzielona pomiędzy stworzone ludzkie klony i niego samego. czakra: 1000
Taijutsu: Konoha Senpuu ranga: D czas nauki: 2,5h opis: Technika polegająca na tym iż użytkownik wykonuje jeden obrót, uderzając przeciwnika wymagania: 2 szybkość, 1 siła obrażenia: 200
Dynamic • Entry ranga: D czas nauki: 2,5h opis: Technika polegająca na tym że użytkownik biegnąc skacze z nogą wyciągniętą w rywala wymagania: 2 szybkość, 1 siła obrażenia: 300
Konoha Dai Senpuu ranga: C czas nauki: 6h opis: Technika polegająca na trzykrotnym mocnym kopnięciu przeciwnika. Atak bardzo podobny do Konoha Senpuu. wymagania: 3 szybkość obrażenia: 600
Konoha Gouriki Senpuu ranga: B czas nauki: 10h opis: Technika polegająca na tym iż użytkownik kilka krotnie obraca się z ogromną siłą uderzając przeciwnika.Atak ten jest prawie identyczny co Konoha Senpuu wymagania: 5 szybkość, 2 siła obrażenia: 700
Omote Renge ranga: B czas nauki: 13h opis: Osoba wykonująca ta technikę owija swojego przeciwnika bandażem, następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie. wymagania: 1 brama czakry obrażenia: śmiertelne
Shishi Rendan ranga: B czas nauki: 6h opis: Na początku trzeba użyć techniki Konoha Kage Buyou aby ustawić w dogodnej pozycji swojego przeciwnika(najlepiej w powietrzu).W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia. wymagania: 1 brama czakry obrażenia: 1000
Ura renge ranga: A czas nauki: 18h opis: po otwarciu 3 bramy użytkownik zyskuje niesamowitą prędkość, po zblizeniu sie do rywala kopie go tak aby wzleciał, potem okłada go kopnięciami i uderzeniami a wszystko to kończy uderzeniem w brzuch wymagania: 3 brama czakry obrażenia: śmiertelne
Asakujaku ranga: S czas nauki: 23h opis: technika bazuje na olbrzymiej szybkości, gdy użytkownik zbliży się do wroga kopie go po czym okłada serią uderzeń z pięści, podczas ataku pięści wydają się być z ognia wymagania: 6 brama czakry obrażenia: śmierć
Genjutsu:Kasumi Juusha no Jutsu ranga: D czas nauki:6h opis: Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. czakra: 300 na 2 rundy
Kori Shinchuu no Jutsu ranga: C czas nauki:12h opis: Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danych obszarze. Ninja może się szybko zmęczyć takim chodzeniem, jeżeli nie zorientuje się, że jest pod wpływem tego GenJutsu. czakra: 1000
Kokohi no Jutsu ranga: C czas nauki:8h opis: Efektem tej techniki jest zamiana danych przedmiotów według potrzeb osób wykonujących tą iluzję. Dość często może się zdarzyć, że nie wiemy iż jesteśmy już ofiarę tego jutsu. czakra: 100
Magen • Jubaku Satsu ranga: B czas nauki:12h opis: Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios czakra: 500
Kokuangyou no Jutsu ranga: A czas nauki:28h opis: Te jutsu polega na uwięzieniu przeciwnika w ciemnym, nierealnym pomieszczeniu, w którym użytkownik bez trudu może zaatakować wroga. Uwięziona osoba musi liczyć jedynie na swoje zmysły słuchu i węchu. Nie można zniszczyć tego za pomocą KAI czakra: 1000
|